Як здійснюється доставка замовлень? Як ви можете отримати своє замовлення?

Bang.svg Важлива інформація:
Якщо, з якихось причин, Вам не вдається до нас додзвонитися, - будь ласка, для зв'язку з нами по будь-яким питанням, скористайтеся кнопкою "Замовити дзвінок" і ми зателефонуємо Вам, як тільки з'явиться вільний оператор. Також Ви можете написати нам повідомлення і ми Вам зателефонуємо.
Готові відповісти на всі Ваші запитання в робочий час.

Доставка замовлень по Україні здійснюється перевізником "Нова Пошта"

  • Терміни відправки замовлень на "Нову Пошту"
    • Відправка замовлень в службу доставки проводиться в будні робочі дні. У період свят та в "білясвяткові" дні графік відправок може змінюватися. Якщо це важливо, уточнюйте термін відправки у менеджера при оформленні замовлення.
    • Посилка відправляється за реквізитами (адреса, одержувач, номер відділення), отриманим від покупця в процесі оформлення замовлення.
    • Відправка замовлення відбувається в день підтвердження замовлення, якщо замовлення оформлене до 12:00
    • Відправка замовлень, підтверджених після 12:00, здійснюється в найближчий можливий час, але не гарантується відправка в той же день.
    • Відправка замовлень, підтверджених післе 16:00, швидше за все, буде проведена на наступний день.
    • У разі інших термінів відправки конкретного замовлення, що залежать від наявності та якості товарів на складах, магазин негайно, після отримання такої інформації, узгоджує ці терміни з покупцем.
    • Якщо покупець вибрав передоплату, то відправка замовлення здійснюється після отримання та розпізнавання платежу згідно з графіком відправок.
    • Після відправки замовлення покупець отримує номер декларації (транспортної накладної) для відстеження своєї посилки на сайті компанії "Нова Пошта": https://novaposhta.ua. Рекомендуємо користуватися мобільним застосунком "Нова Пошта". Ви отримуєте ряд переваг: автоматичне відстеження відправлень, безкоштовна доставка в разі повернення протягом 14 днів, лише для користувачів додатка.
    • Відстеження місця розташування, термінів доставки і зберігання, а також отримання посилки, з моменту передачі замовлення в службу доставки, є відповідальністю покупця.
  • Термін доставки замовлень "Новою Поштою"
    • Термін доставки замовлень по Україні "Новою Поштою" зазвичай складають 1-2 дні
    • У вийняткових випадках і у віддалені населені пункти термін доставки може перевищувати 2 дні, але зазвичай становить не більше 3-х днів
    • Для отримання прогнозованого терміну доставки перед відправкою Вашого замовлення конкретно у Вашому випадку - звертайтеся до менеджера нашого магазину по будь-яким доступним на сайті каналам зв'язку
    • Для отримання прогнозованого терміну доставки ПІСЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ замовлення конкретно у Вашому випадку - перевіряйте інформацію на сайті Нової Пошти, використовуючи отриманий від нас номер транспортної накладної (декларації): https://novaposhta.ua. Рекомендуємо користуватися мобільним застосунком "Нова Пошта". Ви отримуєте ряд переваг: автоматичне відстеження відправлень, безкоштовна доставка в разі повернення протягом 14 днів, лише для користувачів додатка.
    • При надходженні Вашої посилки на обраний Вами при оформленні замовлення склад (відділення) Нової Пошти - Ви отримаєте СМС на вказаний при замовленні номер телефону із запрошенням отримати Вашу посилку. Бажано мати при собі документ, що засвідчує особу, особливо, якщо посилка відправлена по передоплаті і без післяплати
    • Якщо Ваше замовлення вже було відправлене і Ви отримали номер декларації, але відбувається затримка доставки, - Ви можете уточнити причину затримки по телефону підтримки "Нової Пошти": 0-800-500-609 - Усі дзвінки з мобільних і стаціонарних телефонів України - безкоштовні
    • Зверніть увагу, що Ваше замовлення зберігається на відділенні Нової Пошти 4 повних дні з дати прибуття. На 5й день посилка автоматично повертається назад.
    • У разі розірвання угоди з ініціативи покупця (не забрали посилку (передумали, не встигли та ін.), Покупець відшкодовує магазину витрати, пов'язані з обробкою і транспортуванням замовлення, а в разі неотримання сплаченого раніше замовлення та відмови покупця від повторного оформлення, магазин повертає сплачені покупцем кошти, за вирахуванням вищеназваних витрат. В разі повторного звернення покупця магазин може запросити компенсацію витрат, понесених магазином раніше, що пов'язані з даним покупцем.
    • Якщо Ви припускаєте, що можете не встигнути забрати замовлення на Новій Пошті протягом 4х днів з дати його прибуття, то рекомендуємо попередньо зв'язатися з нами і домовитися про додаткове зберіганні, переадресацію або кур'єрську доставку Вашого замовлення на Вашу адресу.
  • Вартість доставки "Новою Поштою"
    • Вартість доставки регулярно зростає і залежить від пункту призначенння, ваги та вартості товара. На момент написання даного тексту, базова вартість доставки вантажів вагою до 1 кг і вартістю до 500грн по Україні складає 70грн, але може бути вище.
  • Оплата замовлень, що надсилаютсья "Новою Поштою"
    • Оплатити замовлення, надіслане "Новою Поштою" можна при отриманні вантажу (післяплата). В такому випадку додатково оплачується вартість послуг післяплати (комісія Нової Пошти за переказ) в розмірі 20грн + 2% від суми. У зв'язку з в війною, магазин може на свій розсуд просити внести часткову, або повну предоплату, в якості підтвердження намірів покупця.
    • Детальніше про оплату на сторінці "Оплата"

Умови обміну та поверенння товара належної якості

Товар належної якості можна повернути протягом 30 днів з дати його отримання, за умови збереження його товарного вигляду. Інакше кажучи, товар має бути новим зовні, без слідів використання. Паковання має бути повністю цілим.
Покупець відправляє товар лише після узгодження з магазином. Магазин повертає вартість товара (за вирахуванням витрат магазина на обробку і транспортування товара) на картку банка, реквізити якої надав покупець.

Пошкоджений при транспортуванні товар не підлягає поверненню.

Умови обміну та повернення неякісного товара

Магазин намагається продавати лише якісний товар, але, нажаль, деякий відсоток брака трапляється. Тому і існує гарантія. В разі виникнення складностей, в першу чергу, слід звернутися за консультацією. Далі погодити з менеджером дії та умови щодо заміни або повернення.

Якщо ви дійсно отримали бракований товар: принсимо свої вибачення, нажаль, таке іноді відбуваєтсья. Ми поміняємо товар або повернемо кошти. Товар відправляєтсья покупцем за реквізитами, які надає менеджер, без використання послуги післяплати. Перерахування грошей покупцю відбуваєтсья після отримання товара магазином, базового огляду і перевірки. Базовий термін повернення коштів - до 7 днів, згідно закона. Зазвичай це відбувається раніше. Терміни обміну і повернення можуть бути подовжені з деяких прчиин. Намагаємося вирішувати подібні питання якнайшвидше і розраховуємо на ваше розуміння.