Яким чином можна оплатити замовлення, що оформлені в нашому магазині?
Важлива інформація:
Якщо, з якихось причин, Вам не вдається до нас додзвонитися, - будь ласка, для зв'язку з нами з будь-яких питань, скористуйтеся кнопкою "Замовити дзвінок" і ми передзвонимо Вам, як тільки з'явиться вільний оператор. Також Ви можете написати нам повдомлення і ми Вам зателефонуємо. Готові відповісти на всі Ваші запитання в робочий час.
Спосіб оплати Вашого замовлення Ви можете вибрати на етапі оформлення замовлення. При спілкуванні з менеджером у Вас буде можливість змінити спосіб оплати за Вашим бажанням.
Оплата замовлень, оформлених в нашому магазині, можлива декількома способами, а саме:
- карткою VISA/MASTERCARD при оформленні замовлення (без комісії);
- післясплата на Новій Пошті при отриманні замовлення (комісія з боку Нової Пошти);
- поповнення розрахункового рахунка магазина за реквизитамм через застосунок / термінал / касу банка (без комісії з нашого боку);
- оплата готівкою кур'єру або на точці видачі в Києві;
- Masterpass, Privat24, каса банку та ін. способи, що надаються системою LiqPay.
Якщо Ви вибрали післясплату як спосіб оплати:
- Оплата здійснюється на відділенні Нової Пошти при отриманні замовлення
- Ви маєте можливість огляду і перевірки (за потребою) товара перед оплатою
- Вартість послуги післяплати становить 20грн + 2% від суми платежу. Оплата послуги здійснюється разом з оплатою замовлення при отриманні посилки на відділенні Нової Пошти.
- Якщо замовлена адресна доставка кур'єром Нової Пошти, - вартість послуг доставки буде дорожчою
Якщо Ви вибрали оплату на розрахунковий рахунок з використанням терміналів, Приват24 та інших систем електронних платежів:
- Замовлення вважаєтсья оплаченим, коли вартість замовлення в повному обсязі зараховується на наш рахунок. Також, ми маємо ідентифікувати Ваш платіж і "прив'язати" його до Вашого замовлення.
- Для прискорення обробки Вашого замовлення, будь ласка напишіть нам повідомлення через "Контакти" або іншим способом через наш сайт із вказанням суми і точного часу платежу.
- Зазвичай платіж проходить моментально, але іноді це може зайняти до трьох робочих днів, тому, на всяк випадок, зберігайте квитанцію.
- З боку нашого магазину відсутня будь-яка комісія.
- З Вашого боку, в залежності від обраного способу оплати, може стягуватися комісія. Якщо це так, то необхідно враховувати суму цієї комісії і додавати її до суми оплати. Нагадуємо, замовлення вважається оплаченим тільки після надходження суми в повному обсязі.
- Реквізити для оплати ми надішлемо Вам після погодження замовлення. Ви можете використовувати дані реквізити:
Номер рахунку в міжнародному форматі IBAN: UA393220010000026000300005937 ЄДРПОУ: 3229000839. ФОП Демішев А.Ю. - У разі Вашої помилки гроші можуть надійти на рахунки третіх осіб. Ми не надаємо послуг або допомоги по поверненню помилково перерахованих коштів на рахунки третіх осіб, а Ваше замовлення буде вважатися не оплаченим, поки вартість замовлення в повному обсязі не буде зарахована на наш рахунок
- Якщо Ви впевнені в тому, що оплата зроблена, і в тому, що дані вказані вірно, але зарахування коштів на нашому боці не відбувається - зв'яжіться з представником обраної Вами системи оплати для роз'яснення ситуації.